DM Box | Květen 2016

20:36:00


Ahojte!:)
Poprvé v životě jsem konečně vyhrála DM Box, yeeeeeeeeeeeey. když jsem si pro něj šla a viděla tuhle super úžasnou a cute krabičku, tak jsem se do ní zamilovala a upřímně mi bylo tak nějak jedno, co je uvnitř :D
Vnitřek byl prostě úžasně zabaleno, že jsem to všechno musela nafotit!:D
V balíčku na mě čekalo celkem 12 výrobků. Abych pravdu řekla uvítala jsem tak polovinu z nich:D. Největší radost mi udělal šampon od značky Balea s peprmintovou vůní, který přišel tedy i s kondicionérem a jsou teď moji top. Další radost jsem samozřejmě měla z sprchového gelu od dermacolu, sice to není meloun, ale bože tenhle voní nádherně. Dále v boxu byla osvěžující voda ve spreji, chia kaše, vzorek adidas deodorantu, vložky, indulona na nohy, vzorek voňavky, řasenka od essence, něco na vrásky a zajímavé ubrousky do pračky, které by měly zachytávat barvu, takže se vám neobarví oblečení při praní.
Abych řekla pravdu tenhle DM Box mě nijak moc neuchvátil, myslím si, že ty dřívější vypadaly o moc líp.
Co si o tom myslíte vy?:)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Niektoré veci by som asi ani ja nevyužila :-D
    stylebymyself.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že to je v pohodě, i když bych všechno neuvyžila, stejně bych ho chtěla vyhrát. Colour catcher si musím koupit a doufat, že fungují :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)

//]]>