Události za poslední dobu.

23:39:00

Ahojtee!


Jelikož jsem se dlouho neozvala tak přináším takové menší události nebo-li, co se dělo, když jsem nebyla aktivní (:D)
Ze všeho první bych začala tím, že jsem měla narozeniny, takže jsem lítala z domova do rodného městečka, tam se to jakože oslavovalo, dostala jsem kupu dárečků, ze kterých mám ještě teď radost, ale stále je ze mě krásná mladá holka. Hned po narozkách jsem musela zase do práce, takže nebyl vůbec čas, člověk je rád, že má čas se vyspat :D nehorázný tohle. Na víkend mi dorazila mladší sestra, ten přízrak nahoře, takže taky nemám vůbec čas. Docela by mě zajímalo, kdy založím ten tumblr na ten project 365, hihihi. Aleee! Koupila jsem si permici do posilky a teď na sobě doost makám (né zas tak dost, ale makám). Vyhrála jsem giveaway o knížku (snad poprvé v životěěě!) takže se jí snažím přečíst, abych jí tady mohla zrecenzovat (hihi). Dále mám pro vás připravenej jeden supr čupr recept (nechte se překvapit na jakou dobrůdku to asi bude) a pak mám ještě recenzi na knížku a na film^^
Snad to bude všechno brzo, nějak nemám čas! Ale slibuju, že se pokusím to udělat, co nejdříve!:)
S láskou vaše,
Caterpillar

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Tak to dodatečně všechno nejlepší Lady C.! :)
    Já snad nikdy v žádné Giveaway nevyhraju :(((
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  2. Opožděně gratuluji k narozeninám. :) Kdybys chtěla zkusit ještě jednou štěstí v giveaway, koukni ke mě na blog, zrovna jedno probíhá. Budu ráda, když se zúčastníš. :)
    KattyLife - Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji :D I za Nely (pejsek) :D klidně ti osobně pošlu nějaké další, napiš mi mail :D
    Jinak já si toho taky nejdříve nevšimla, ale upozornil mě na to jeden pán, a měl pravdu! :D Ten břečťan totiž vypadá jako hlava čerta :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)

//]]>