Tip na filmy | Spy

11:01:00

(zdroj obrázku: tbreak.com)
Dlouhou dobu jsem hledala nějaký film, který by mě konečně nadchnul, po shlédnutí několika filmů, jsem konečně našla jeden, u kterého jsem se nenudila. 
Film Spy (Špión chcete-li si roztrhat uši) je novinka roku 2015, která šla v březnu do kin. Jedná se o komedii, která má podle portálu česko-slovenské filmové databáze 75%! Já se tedy moc těmi procenty neřídím, ale je fakt, že když se na film podívám, tak pak uznávám, že měli pravdu. 
(zdroj obrázku: csfd.cz)
V hlavních rolích tam můžeme vidět herce - Melissa McCarthy, Jason Statham, Jude Law, Rose Byrne 
A o čem film vlastně je? 
Susan Cooper pracuje v CIA, nikdy nebyla v "terénu". Sedí za počítačem a pomáhá agentovi Bradleymu Finemu přes počítač. Bradley Fine je špičkový agent a je vyslán na misi, kde má zabránit prodeji jaderné bomby, ovšem tuhle misi nezvládá a je zavražděn. Susan, která byla do Bradleyho zamilovaná nese tuhle zprávu velmi těžce a protože je prozrazena identita ostatních špiónů vyráží poprvé do terénu ona sama, aby pomstila svého milovaného Bradleyho. Agent Ford, který žije svou prací nemůže dopustit, aby Susan dělala jeho práci tak je proti její vůli neustále s ní a snaží se sám zabránit prodeji jaderné bomby. Jak to celé dopadne, na to už se budete muset podívat:)
(zdroj obrázku: google.com)
Film je plný humoru, někdy teda ne až tak vtipného, ale myslím si, že je to konečně film, na který jsem dlouho čekala, jelikož komedie miluju! Film je natáčený v USA a má 120 minut. Dokonce se tam na pár chvil objeví i 50 cent, který hraje sám sebe!
Já bych se na film rozhodně koukla znova, moc se mi líbil, ještě vám sem přiložím trailer:) Takže pokud se na něj podíváte tak přeji příjemnou zábavu!:)




You Might Also Like

12 komentářů

  1. Ahoj :)

    Budem velmi rada ak sa zapojis do giveaway na mojom blogu:)

    www.nikolaknazikova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju Juda Law! Budu na to muset kouknout. :)) Zase mu to tak sluší! ♥ :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  3. Tento film vůbec neznám a od tebe o něm slyším poprvé! Ale vypadá zajímavě:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat
  4. Na tento film som chcela ísť do kina, ale nejako sa mi to nepodarilo :D
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, akorát přemýšlím, co bych si stáhla na večer za film, takže moc děkuji za super tip :)

    OdpovědětVymazat
  6. já slyšela o novém filmu Amy, na ten se moc těším, o Spy jsem se dozvěděla až díky tobě :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Trailer vypadá jako dobrá prča :DD Rozhodně na to kouknu :P
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za tip, ještě jsem o tom neslyšela, podívám se! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já nějaký tip potřebovala, tak díky :D :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  10. takéto filmy mám rada, keď mám zlú náladu :D a milujem Jude Lawa! <3
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  11. Vyzerá to dobre, nedávno som bola v kine na filme U.N.C.L.E a ten bol úžasný.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)

//]]>