Jak se ze mě stala (pomalu) černovláska

10:33:00

Vždycky jsem si říkala, že si nikdy nebudu barvit vlasy, no, už si je barvím několik let a nějak nemůžu přestat :D

Abych pravdu řekla, nepamatuju se, že bych si dala někdy po sobě stejnou barvu, vždy jsem šla do úplně jiné. Jednou to byla čokoládová podruhé kaštanová, dokonce jsem vyzkoušela červenou a nebo naivně blonďatou (při tomhle pokusu mi akorát tak zrezly vlasy a na vrchu jsem měla žlutý proužek a prostě jsem vypadala jak naprostej idiot).
Zajímavostí také je, že jsem si nikdy nebarvila vlasy sama, ale nikdy jsem si je nenechala obarvit u kadeřnice. Vždy mi je barvila mamka či sestřenice, barvení vlasů u kadeřnice mi vždy přišlo přehnaně drahé.
Než si koupím barvu a obarvím se, tak si asi tak milionkrát řeknu, že bych se měla obarvit, pak už mám ty vlasy hnusné, odrostlé a barevné jak nějaký papoušek. Potom si řeknu, že už se barvi nebudu, že si to nechám odrůst, že si dám zase svojí původní barvu a takhle si to všechno opakuju dokola, až potom se seberu a jdu si koupit barvu a potom někoho přemlouvám, aby mi to obarvil. Tentokrát jsem ale neměla koho, kdo by mi to obarvil (odstěhovala jsem se daleko od domova a teď tu nikoho neznám) takže jsem si musela koupit barvu, se kterou bych to zvládla sama.
Už jsem dost slyšela o pěnových barvách a tak jsem si prostě řekla, že to vyzkouším, když říkají jak je to jednoduché. Když jsem byla tuhle barvu kupovat s přítelem, tak tomu moc nevěřil, byl pesimistický k tomu, že prý pěna mi nemůže obarvit celou hlavu. Tak jsem se byla poradit s prodavačkou, která mi teda poradila, že bych si měla koupit ty barvy dvě. Tak jsem si teda koupila dvě, o tom, že mi nakonec stačila jedna a druhá se mi válí doma mluvit nebudeme.

A všechny ty reklamy měly naprostou pravdu, je to úplně jednoduché, jedno se nalije do druhého, promíchá se to, ale netřepe se to, potom se do toho vloží nástavec na vymačkávání a potom už se to dá do vlasů jako šampón. Nakonec si na hlavu nasadíme pytlík a 30 minut čekáme jak blbci s pytlíkem na hlavě a všichni se nám smějou, potom už se to jenom smyje, dá se tam ten úžasnej kondicionér, nebo co to je, jak krásně voní. Pak už jenom vysušíme a lekneme se sami sebe jakože omg co sem si to na tu hlavu zase dala. 
Byla to docela dost změna, měla jsem dost světlé vlasy, už se mi to nelíbilo, protože jsem je měla nažloutlé a dokonce jsem to měla místy rezavé či co. Takže docela šok na hnědočernou, ale chtěla jsem to tak a dle mého názoru to nevypadá tak zle, jen první pohled byl hrozný. 
Tak a teď už fotka před a po, bohužel tam nejde nic moc vidět, protože jsem to neměla vůbec v plánu dávat na blog, ale nakonec jsem se rozhodla, že jo, ale to už jsem neměla fotku před, tak jsem vyhrabala jednu tuhle starou a udělala k tomu novou, no prostě... tady to je :D 

EDIT: Na naléhání v komentářích jsem se rozhodla přidat fotku toho jak vypadám i s obličejem. Přidávám dvě nejaktuálnější fotky, snad nikoho nepohorším.



You Might Also Like

13 komentářů

  1. Přidáš nějakou fotku celkově i s obličejem? Určitě ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Denisou, taky by mě potěšila fotka s tvým obličej, rozhodně jsi krásné :) A ty vlasy máš skvělé :3 Já si jdu zítra změnit hair, takže chci přidat ještě nějaký článek s mými přítomnými vlasy :D :D ale jsem zvědavá jak to dopadne, protože jestli se mi to nebude líbit nebo jestli mi to nebude slušet, nevím co budu dělat!!! :D
    Měj se v lásce,
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééééééé ty jsi krásná :3 Lady C. jsi opravdu nádherná ♥♥♥

      Vymazat
    2. :o Tak za a.!! :D je to pravda, jsi opravdu krásná a moc ti to sluší! :3 za b.! teď zas tak krásná nejsem (né že bych někdy byla), protože mi kadeřnice totálně zkazila vlasy :'(
      http://janetsonrisa.blogspot.com

      Vymazat
  3. Souhlas s holkama ;) Celý obličej prosím :))
    Já nikdy neměla žádnou barvu, kadeřnice mi to výslovně zakázala :DD Že jestli barvu ať jdu za jinou, že tak hezkou barvu a kvalitní vlasy ničit nebude. Jedinou velkou změnu co jsem prodělala byl střih. Měla jsem dlouhé a pak jsem šla na ramena, možná kratší :DD Ale vyhovuje mi to :)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím si, že je to super príjemná zmena:) teraz máš naozaj krásnu farbu
    p.s.: aj ja si myslím, že by si nás mohla potešiť a pridať svoju fotku tváre,hh
    Girl Who Is Obsessed | girlwhoisobsessed.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. pristane ti to tak aj tak :) zlatá baba :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. já si teda vlasy nebarvím, ale tobě to moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti sluší!Já jsem měla barvu jenom jednou,ale to byl pouze šampón.Zatím jsem se svojí barcou spolojená,takže si reš svojí barcu nechávám !

    OdpovědětVymazat
  8. Hrozně ti to sluší!
    http://sarasvozilova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)

//]]>